Over Rejoice

Wij verlangen ernaar dat het goed gaat met jou!

Wat bedoelen we daarmee?

Wij geloven dat ieder mens geschapen is door onze hemelse Vader. gedreven door Zijn volmaakte liefde heeft Hij jou met een specifiek doel hier op aarde gemaakt.

Alles wat God maakt is zeer goed.

jij dus ook!

 

Genesis 1:31 en God zag al wat Hij gemaakt had, en zie, het was zeer goed. (hsv)

Hij heeft jou bestemd en bekrachtigd met allerlei gaven en talenten. zijn wil voor jou is dat jij een bovennatuurlijke liefde, vreugde, vrede en kracht ervaart onder iedere omstandigheid in jouw leven. Dat noemen wij goed!

 

Jeremia 29:11 IK immers ken de gedachten die ik over u koester, spreekt de Heere. Het zijn gedachten van vrede en niet van kwaad, namelijk om u een toekomst en hoop te geven. (hsv)

 

Helaas komt het regelmatig voor dat wij mensen deze volmaaktheid kwijt zijn en niet ervaren in ons leven. We kunnen overweldigd zijn door negatieve gedachten, angsten of onzekerheid. We kunnen bezig zijn met verkeerde doelen na te streven en de vrede niet vinden waar we zo hard naar op zoek zijn. Er wordt van alles op ons pad geslingerd wat ervoor kan zorgen dat we ons niet fijn voelen.

 

Zelf kunnen we er als mensen ook best een potje van maken, althans wij wel. Wij willen er voor jou zijn om je te helpen de liefde, vreugde en vrede van God in jouw leven hersteld te zien worden. Dit doen wij niet uit eigen kracht, God gaf ons Zijn eniggeboren Zoon, Jezus Christus. Hij is gekomen om de gebrokenen van hart en de verslagenen van geest te verlosse.n.

Romeinen 3:23 Want allen hebben gezondigd en missen de heerlijkheid van God, en worden om niet gerechtvaardigd door Zijn genade, door de verlossing in Christus Jezus. Hem heeft God openlijk aangewezen als middel tot verzoening, door het geloof in Zijn bloed. (hsv)

 

Hij is gekomen om jou te bevrijden van schuld en schaamte. Bij God is er vergeving voor jouw fouten. Zoals Hij jou vergeven kan door het volmaakte offer van Jezus, zo mag jij jezelf en de ander ook vergeven. 

 

Wij helpen jou graag af te rekenen met bitterheid en onvergevingsgezindheid, met angst en depressie. Wij kiezen samen met jou voor een hoopvolle toekomst vol visie en positiviteit. Wij geloven in jou zoals God ook in jou gelooft. God biedt ons altijd een kans, het is nooit te laat om te kiezen. Wat jij ook meegemaakt hebt, er is hoop en er is licht op jouw pad. Wij staan achter jou en willen er voor jou zijn om de kansen te pakken waar jij recht op hebt.  

 

Wij geloven dat een nieuwe kans het mooiste is wat een mens kan ontvangen en tegelijk ook het mooiste is wat jij een mens kan bieden, een kans!

Een kans om vergeven te zijn, een kans om het beter te doen dan de laatste keer, een kans om vol hoop vooruit te kijken, een kans om al het oude achter je te laten en opnieuw te beginnen. Jezus biedt ons de ultieme kans. Een kans om een nieuwe schepping te zijn en het verleden te laten rusten.

Een kans om in overwinning te wandelen omdat Hij overwonnen heeft. Wat een genade!

 

2 Korinthe 5:17 Daarom, als iemand in Christus is, is hij een nieuwe schepping: het oude is voorbijgegaan, zie, alles is nieuw geworden. (HSV)

 

 

Wij zien voor jou een leven om Zijn volmaakte Liefde te mogen kennen en uitdelen, iedere dag! Om een intieme relatie te hebben met God, die altijd trouw is, Hij ziet het zitten met jou! En omdat wij weten dat Hij het ziet zitten met jou, zeggen wij vol geloof dat wij het ook zien zitten met jou, kanjer!


Dit zijn wij

Sjoerd Legters

 

Hoi ik ben Sjoerd Legters en met mijn gezin woon ik in Raamsdonksveer en binnenkort verhuizen wij naar Portugal..

Ik kan mezelf een rustige man noemen, die in elke situatie de vrede zoekt. Dit is binnen mijn rol van voorzitter in het bestuur van rejoice ook mijn kracht.

De nieuwe start die ik kreeg van God en de opluchting die daarmee gepaard ging drijft mij te doen wat ik doe. Ik wil de mensen laten weten dat er ook voor hun een nieuwe start klaarligt!

 

Tim van Altvorst

 

Hallo! Mijn naam is Tim en samen met mijn gezin woon ik in Zwijndrecht.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam in de Rotterdamse haven als ladingscontroleur van vloeibare ladingen.

Mijn rol binnen het bestuur is sectretaris.

Via Rejoice hoop ik een verschil in de samenleving te kunnen maken en zo de liefde die ik ontvangen heb van onze Heere Jezus Christus door te geven aan anderen.

 

Simone van Wichen

 

Ik ben Simone, 38 jaar en woon samen met mijn man en 2 kids in Zwijndrecht.

Normaliter werk ik 3 dagen als salarisadministrateur.

In het bestuur van Rejoice vervul ik de rol van penningmeester. Ik kijk er naar uit wat voor mensen te kunnen betekenen en hoop dat we veel mensen kunnen bereiken met het goede nieuws van onze Heere Jezus Christus. 

Ik ben erg dankbaar deel uit te mogen maken van Rejoice Ministries.


Terry Legters

 

Ola, chamo-me Terry, ik ben alweer 39 jaar. Samen met mijn man en kinderen woon ik nu nog in Raamsdonksveer en binnenkort emigreren wij naar Portugal.

Hoewel ik geen lid ben van het bestuur ben ik wel nauw verbonden met Rejoice.

Ik bid dat alle mensen die in aanraking komen met Rejoice een volle lading van de Liefde van God, onze hemelse Vader, zullen ervaren.